Pengasas Shaklee

Saturday 11 April 2015

Set kurus sempena promosi April 2015 | saya jual shaklee

Assalamualaikum  w.b.t

TIPSS KURUSSS DAN UNTUNGGG!!!

Kurus dengan cepat adalah idaman dan impian setiap individu yang mendambakannya.Tapi keinginan yang tinggi tanpa istikomah dan meletakkan sepenuhnya terhadap produk adalah salah sebenarnya.Perlu ada faktor lain yang turut membantu.Suka bagi saya mengingatkan yang mana untuk kurus tanpa kesan sampingan adalah mudah asalkan perkara berikut dipatuhi:

1.kurangkan pengambilan gula dan garam
2.bersenam sekurang-kurangnya 20 minit sehari
3.minum air masak/mineral yang banyak
4.kurangkan pengambilan kaffein seperti kopi dan teh

Mungkin ramai yang sedia maklum bahawa kaedah menguruskan badan dengan produk Shaklee adalah kaedah 3B iaitu Bakar,Buang dan Bina.Tapi saya tak nak sentuh tentang kaedah saya nak sentuh tentang bagaimana anda boleh untung jika memilih set PROMOSI APRIL 2015 ni.

Cinch shake tu anda leh pilih nak perisa coklat ke perisa cafe latte.dua dua sedap diminum.sebab 2 perisa ni promosi bulan ni.beli 3 dapat percuma 1 tin.klo nak perisa vanila pun ada cuma takde promosi jela.

Lecithin memang PEMES untuk memecah lemak tau.Tahan untuk 3 minggu.sebab tu saya cadangkan beli 6 terus sebab beli 6 dapat percuma 1 botol.

Bila lemak dah cair,kita perlukan Alfalfa bagi detoks semua bendasing yang tak berguna dalam badan.1 botol dah cukup sebab dalam ada 700 biji.

Jaminan 3 bulan dari saya PASTI ada perubahan pada diri anda.Yang penting pengambilan perlu secara istikomah.Klo skip-skip jangan salahkan saya kalau tak kurus-kurus!!

Ok bab kurus dah,ni saya ajar pulak cam mana anda leh dapat FREE MEMBERSHIP untuk set ni ea.sebab point minimum untuk FREE MEMBERSHIP adalah 200uv.

Uv(unit value) untuk setiap item:
Cinch shake(37uv)
Lecithin (13uv)
Alfalfa(25uv)

Jadi,
37x3=111uv
(1 tin percuma point tak dikira,dah nama pun free kan..jadi xdela point utk yang free tu)
13x6=78uv
(Pun sama,1 botol lecithin free,point tak dikira)
Alfalfa=25uv

Total point sekarang adalah 214uv.Tahniah!!!anda dah jimat RM80 untuk yuran keahlian yang mana kalau korang beli barang dengan RM80 tu macam-macam boleh beli.Beli pampers anak ke..susu anak ke..pergi makan kepci ke..Haa,kan dah jimat tu!!!

Notakaki:Jadilah pengguna bijak saat-saat negara dilanda GST ni.Suplemen ibarat makanan harian kita.Kita makan nasi untuk hidup.Kita makan suplemen untuk sentiasa sihat!!Tak rugi melabur kalau manfaatnya kita yang DAPAT betul x???

Misz 012-9734729
Sid 1106050
Fb:misnawati isun
Sup april 2015

No comments:

Post a Comment