Pengasas Shaklee

Thursday 11 December 2014

Kekal Bertenaga Walaupun Tidur 3 Jam

Assalamualaikum w.b.t.

Jam hampir menunjukkan pukul 1 pagi waktu tu.Saya yang sibuk bisnes online ni memang jarang tidur awal.almaklum,itu lah masa yang saya ada untuk fokus pada perniagaan part time saya.

Siang  hari saya adalah wanita yang berkerjaya seperti anda.Tapi kenapa saya masih mahu side income lagi ek?ok,soalan tu di lain entri akan saya ceritakan agar tak lari dari tajuk di atas.hehe..

Sambung balik dari cerita tidur 3 jam tadi.Pada pukul 4 pagi saya telah set kan jam kerana tidak mahu terlepas peluang mengikuti seminar 'Mission I'm Possible' dari group Jutawan Shaklee di Marriot Hotel Putrajaya.Sebenarnya itulah kali pertama saya mengikuti seminar yang berkaitan dengan Shaklee.

Satu pengalaman yang tak mungkin saya lupakan dimana berjumpa secara bertentang mata dengan leader-leader yang hebat-hebat belaka.Mereka telah berjaya mendapat bonus 4,5 dan 6 angka.Apa???6 angka??kenapa??tak percaya ke??tapi,percayalah!!

Dek tidak mahu lesu di siang harinya nanti,pagi-pagi saya telan b-complex 2 biji.Alhamdulillah saya kekal bertenaga sepanjang hari.Tidak sedikit pun rasa ngantuk,rasa pening atau seumpanya.

Berkat dari seminar tersebut kini semangat saya masih kuat dalam menjalani bisnes Shaklee yang telah saya ceburi hampir 11 bulan yang mana ia juga telah banyak membantu saya dari segi penjagaan kesihatan saya,keluarga,rakan-rakan dan pelanggan saya

Semoga Januari 2015 targetsaya untuk naik rank SUPERVISOR akan tercapai.InshaAllah..Doakan saya ye!!

Ikhlas dari saya
Misz 012-9734729

No comments:

Post a Comment