Pengasas Shaklee

Saturday 13 December 2014

Kesan Ambil Suplemen Selama 50 Tahun

Assalamualaikum.w.b.t

Saya sangat kagum dengan orang yang tampak jauh lebih muda dari usia ni.Haisshh rasa nak telan sebotol vivix je sehari.haha

Ni testimoni pengguna dan jutawan shaklee dari obersi..

"Yang belah kiri tu bukan kakak2,bukan auntie2  tapi nenek2 tau umur die.Cer teka bape umo beliau?saya agak dalam 40-50 tahun tapi umurnya jauh lebih tua dari tu(80-90 an).mane taknye,dah 50 tahun kekal ambil suplemen.haaa....tu dia,nak nampak kesan suplemen macam tu la.awesome saya tengok gambar yang di'share'  oleh PMC kita ni,kak Cery(nanny saya)hehe.."

Dipetik dari comment Kak Cery(belah kanan)..

"Oh ye.. pipi mereka bukan setakat gebu dan montok, poket mereka juga tebal. hihhi mereka antara  ranking tertinggi bonus Shaklee... sehari  6angka bonus..(RM).sehari ye.. bukan sebulan.. poket tebal,pipi gebu.. hihi. syokk.. berbaloi 50tahun dia kerja keras 'usahakan ladang durian' dia..hihi.... inject semangat saya nak usaha lebih keras lagi.. dalam biz ni, sape usaha lebih dan rajin , dia dapat lebih...Okey jom kita telan collagen vivix vitamin C dan segala vitamin shaklee... pastu cargassssss nak jana duit.hihi"

Share to all..

Misz 012-9734729
Fb:misnawati isun

No comments:

Post a Comment