Pengasas Shaklee

Tuesday 23 December 2014

Legasi Shaklee ku

Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah syukur kehadrat Illahi diatas  rezeki yang telah saya manfaatkan.Allah izinkan saya selama hampir 11 bulan dalam menjalankan perniagaan MLM Shaklee.Terima Kasih Allah.Semoga niat saya untuk berkongsi ilmu  tentang kesihatan diberkati dan dirahmati.Amin Ya Rob...

Bulan Disember merupakan bulan terakhir saya bergelar pekerja di bawah majikan saya.Keputusan dibuat bukanlah atas dasar kepentingan diri semata-mata.Ia telah ditimbangtara sebaik mungkin.Alhamdulillah,perniagaan Shaklee yang saya nampak,yang mana hala tujunya lebih jelas pada diri saya.

Doakan saya ye pembaca budiman sekalian.Semoga anda juga dilimpahi rahmat dan rezeki yang melimpah ruah!!

Anda juga dialu-alukan untuk menyertai kumpulan saya.Kami akan membimbing anda untuk berjaya dunia dan akhirat.Kerana kumpulan unik kami mempunyai Rahsia Ajaib!!

Ikhlas memberi dan menerima
Misz 012-9734729
Sid 1106050

No comments:

Post a Comment