Pengasas Shaklee

Sunday 14 December 2014

Suami Saya DJ Untuk Majlis Perkahwinan Area Muar Johor

Assalamualaikum w.b.t.

Ingat lagi masa kali terakhir saya ikut suami ber 'DJ'.Masa tu saya sarat mengandung anak yang sulong.Masa tu dah 8 bulan.Sarat gak kan?hihi..

Saya bosan sebab bila hujung minggu suami ada DJ dan saya cuti tapi tak ada aktiviti nak buat.Sekurang-kurangnya saya dapat gak la tengok orang ramai dan bantu walau sekadar gulung wayar je.

Sehingga ke hari ini dah hampir 5 tahun suami berpengalaman dalam DJ dan PA sistem.Dah ada 3 set barang pun untuk tempahan sehari yang mampu dipenuhi cuma terpaksa menggunakan DJ-DJ part time yang banyak kali turut sama membantu.Untuk yang nak suami saya sendiri DJ nya tempahlah awal ye.

Kami berada di Bakri,Jalan Dato Hj Kosai Muar.senang je nak hubungi suami saya.Boleh cari beliau di fb 'Dj-din Muar'/ www.facebook.com/djdinmuar

Share and feel free to contact us

Dj-din muar: 012-9734729
Misz:012-9734729

No comments:

Post a Comment