Pengasas Shaklee

Sunday 7 December 2014

Pendapat Pengguna Tegar Alfalfa

Assalamualaikum w.b.t

Kali ni saya tak nak cerita panjang cuma nak sampaikan cerita pengguna tegar Alfalfa yang sama-sama SID dengan saya.

"Sebelum Zaty amalkan Alfalfa Shaklee..Jerawat penuh kat muka.... Salah satu punca JERAWAT adalah toksin banyak dalam badan..Zaty pun telan Alfalfa..mula-mula telan, memang bertambah keluar la, tengok muka sendiri pun tak nak..hihihi..Nampak sangat toksin banyak kan..Zaty teruskan..dalam sebulan, memang  terbaik la..Jerawat dah semakin kecut..Sekarang ni tak risau dah dengan masalah jerawat.Alfalfa membantu Zaty dalam MENYAHTOKSINKAN dalam badan.telan alfalfa setiap hari..tak payah risau dengan masalah jerawat ni.masalah pembuangan pun dah semakin lancar..."-zaty,selangor

"Lama dah x cerita pasal ALFALFA...sejak menjadi pengguna tegar ALFALFA ni tiada lagi jerawat yang tumbuh sesuka hati , masalah pembuangan pun semakin lancar...tapi yang paling saya suka pabila mahu berpuasa, saya hanya telan 10biji ALFALFA ketika bersahur dan saya masih bertenaga sehingga waktu berbuka...mahu tak nya...10 biji ALFALFA menyediakan nutrisi yang menyamai segelas susu...so, jelas laa yang ALFALFA boleh di ambil ketika perut kosong..."-intan,dengkil

Anda boleh ambil Alfalfa Shaklee ini.Produk menyahtoksin No 1 di Malaysia!!

Sharing n loving

Misz 012-9734729
Sid 1106050

No comments:

Post a Comment